maandag 28 februari 2011

Girlscardworld "5" Bloemen




Hallo Allemaal,

Vandaag is de 5e challenge van Girlscardworld gestart met dit keer als opdracht "bloemen".
Dit is mijn kaartje als dt-lid. Ik heb een twisted easel-kaart gemaakt. Deze zijn zo leuk om te maken. De digi is van Karen Doodles en de tekst en een digi van het Hobbypaleis.

Kijk eens op het blog van Girlscardworld wat de andere dt-leden voor een prachtige "bloemen"kaarten hebben gemaakt en doe gezellig met deze superleuke challenge mee !!

Michaela heeft het dt-team van Girlscardworld en Menscardworld helaas om medische reden moet verlaten. Bedankt Michaela voor je prachtige creaties, blijf je zeker verder volgen.

Vind jij het leuk om in het dt-team te komen van Girls- en Menscardworld, kijk dan snel op Girlscardworld wat je daarvoor moet doen.

Deze kaart mag meedoen aan de challenge 51 van Karen Doodles Nederland met als opdracht : zwart/wit en 1 kleur naar keuze.

19 opmerkingen:

  1. Wow, wat heb je weer een super gaaf kaartje gemaakt, erg mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat heb je er weer een super mooie kaart van gemaakt! Geweldig! Ga eens kijken naar het DT lid dat lijkt mij wel leuk!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zo’n twisted easelcard!! Mooie kleuren zo bij elkaar!
    Succes met de challenge.
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende kaart heb je weer gemaakt!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke easelkaart heb je gemaakt. En inderdaad vol met bloemen.

    Liefs Petra.

    P.S. ik geef een leuke candy weg bij 150 volgers.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterend voorbeeld van hoe mooi een easelaakaart eruit kan zien!!!
    Groetjes...Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig is dit originele en vrolijke kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Alleta, ik ben aan jou gelinkt!!!! Leuk!
    Liefs Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Aletta,
    Wat weer een toppertje.Zo leuk zeg,mooi die kleuren combi.
    GR Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie kaart, Aletta. Zie net dat we beide het zelfde afdrukje hebben gebruikt.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke variatie op de easel kaart (die ik denk ik als enig in kaartenland nog niet gemaakt heb), ik had hem nog nooit gezien. Netjes afgewerkt weer met mooie details.

    Liefs, Karen's Doodles NL!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dank je wel Aletta voor de tip over de challenge.
    Ben natuurlijk gelijk op je blog gaan rondkijken, en me aanmelden als je volger, ik kan de inspiratie van je kaartjes wel gebruiken.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat heb je die freebie prachtig verwerkt Aletta!
    Bedankt voor het meedoen met Karen's Doodles NL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, heerlijke kleur en erg leuke digi, ik houdt van rozen.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het blijft een mooie kaart, echt een kunstwerkje hoor, heel chic!
    Ik ga vandaag de paperclips versturen. Ik hoop dat je ze morgen hebt!
    Liefs Lisette

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.