woensdag 16 februari 2011

Karen Doodles # 50 "driehoek kaart"







Hallo Allemaal,

Vandaag heeft m'n zoontje Karsten zijn A-zwemdiploma gehaald.
En dit kaartje heb ik speciaal voor hem gemaakt.

Dit kaartje mag meedoen aan de 50e challenge van Karen Doodles Nederland. Dit keer een superleuke opdracht namelijk een driehoek kaart volgens patroon welke je kan opvragen bij Karen Doodles.

Vanaf zaterdag a.s. ben ik een weekje niet on-line want ik ga heerlijk op "wintersport" vakantie met m'n gezinnetje.

19 opmerkingen:

  1. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt voor je zoontje! Het ziet er heel feestelijk uit. Fijn dat je meedoet met Karen's Doodles NL. en alvast een hele fijne vakantie.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig is dit originele en vrolijke kaartje, gefeliciteerd met je zoons zwemdiploma, en een hele fijne vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk Gefeliciteerd met het zwemdiploma van je zoon! Je hebt er echt een vrolijke,leuke en grappige kaart van gemaakt! Enig. Wil je veel plezier op wintersport wensen en vooral veel sneeuw en zon natuurlijk!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk en bijzonder kaartje is dit, Aletta!! En wat fijn dat je zoontje zn zwemdiploma heeft gehaald. Gefeliciteerd!
    En natuurlijk een hele fijne vakantie toegewenst!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje is het geworden en wat bijzonder dat zijn mama speciaal voor hem een kaartje heeft gemaakt. Geniet er lekker van dat hij nu zonder bandjes kan gaan zwemmen.
    Fijne vakantie met veel sneeuw en zon gewenst!
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh ja!! Hier is ie ook leuk voor! Lekkere frisse kleuren en mooi ingedeeld.

    Liefs, Karen's Doodles NL!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met zwemdiploma A van je zoontje. Mijn oudste begint net...
    En natuurlijk alvast een hele fijne week wintersportvakantie toegewenst!
    Groetjes...Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat met diploma A, leuke kaart!! Ik hoor net dat er wat sneeuw valt in de wintersportgebieden dus die vakantie wordt genieten!!!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is ie leuk Aletta! Zal je zoontje wel blij mee zijn!
    Leuk dat je weer meedoet met onze uitdaging!
    Veel liefs,
    Renata
    KD NL

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje, echt geweldig. En proficiat met zijn A-diploma, een hele mijlpaal is dat. Ik wens jullie een fijne wintersport!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kaartje Aletta! Prachtig model.
    Alvast een fijn vakantie gewenst!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Karsten gefeliciteerd met het behalen van je zwemdiploma, helemaal top van je en wat heeft mama een mooie kaart voor jou gemaakt zeg..Liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart zeg,'
    en een hele fijne vakantie.
    GR Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Aletta,wat een leuk idee,ik ga je meteen volgen,sorry voor mijn ontzettende late reactie,ga me ook meteen schamen.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk idee Aletta!
    Mooi gedaan, bedankt voor het meedoen met de challenge.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtige kaart heb je gemaakt Aletta.
    en en dikke proficiat voor je zoon.
    Veel succes bij Karen's Doodles NL!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heel erg mooi hoor
    super oee gelukt
    liefs anja KDDT-NL

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart! Heel fris!
    Wil je mij volgen?
    Groeten!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.