maandag 7 februari 2011

Nederlandse Swappers "Valentijn"





Hallo Allemaal,

Bij de Nederlande Swappers heb ik voor het eerst meegedaan aan hun swap. Opdracht dit keer: een luciferdoosje met het thema Valentijn. En wat is dat leuk zo'n klein doosje versieren en kijk eens wat er allemaal in past.

Mijn swapmaatje Claudia heeft haar doosje vandaag ontvangen. Afgelopen zaterdag mocht ik al haar prachtige valentijndoosje met superleuke inhoud ontvangen, zie foto's hieronder.




Altijd leuk als jullie een reactie willen achterlaten.

13 opmerkingen:

  1. Dat heb je mooi gemaakt meid...super!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig doosje is dit geworden en leuke spulletjes!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi doosje!! En ook een erg leuk idee.

    Liefs, Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een pracht van een doosje. Zo mooi om te zien hoe iedereen zijn eigen draai er aan geeft. Ik vind deze ook weer een plaatje!
    Swapgroetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Scahttige doosjes!! Wat een leuk idee!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig doosje heb je gemaakt en ook je ontvangen doosje is super!
    Ik ben nog in afwachting!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een prachtig idee! En wat een leuke schattige dingetjes!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige doosjes zeg, heel leuk gemaakt, zowel die van jezelf, als die je gekregen hebt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. superleuk allebei de doosjes! Groetjes de Swapmusketiers!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige doosjes! Echt schattig om zo'n doosje te versieren.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Niet te geloven wat er allemaal in zo'n klein doosje past, wat een ontzettend leuk idee dat "swappen" en wat heb je er iets moois van gemaakt en ook terug gekregen, ik had er al over gelezen bij "Sjakkie".
    Bedankt voor je berichtje op mijn blog.

    Groetjes,

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.