vrijdag 20 januari 2012

Autokaart





Gisteren voor m'n zwager deze leuke autokaart gemaakt met een patroontje uit de Silhoutte Store.

Leuke tekststempel aan de binnenkant en klaar is deze leuke autokaart.



En hebben jullie, net als ik, ook niet het berichtje gezien op Dutch Card Lovers.
Mr.Linky is verdwenen en nu moest je je kaart even mailen. Het was bij toeval dat ik vanavond op de blog van DCL keek. Vind het jammer dat ze er niet even een apart berichtje van hebben gemaakt. Maar helaas, pindakaas... ik was te laat, dus m'n uilenkaartje doet niet meer mee. Maar goed, het is niet anders.


Ik ga nu weer na de voice kijken. Van mij mag Chris of Iris winnen, wie weet !

Morgen begint de nieuwe uitdaging bij de Nederlandse Kaarten Uitdaging met weer een hele leuke schets.

13 opmerkingen:

  1. Wat gaaf, die auto!! Heel erg tof. Wat maak je mooie dingen met de silhoutte!!
    Balen van DCL, had beter gekund idd!! Heb het ook niet gezien!
    Van mij mag Iris of Chris ook winnen, echt geweldig zoals hun kunnen zingen!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super gave kaart Aletta !Heel leuk model.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is stoer Aletta! En wat jammer van je mooie blauwe uilen kaart:-( Ik ben al lang blij dat die draak van een paul er eindelijk uit ligt...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw zeg die is superstoer! Daar zal je zwager zeker blij mee zijn! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoals je weet heel erg leuk, Aletta ;)
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een superstoere mannenkaart. Zal je zwager blij mee zijn. Jammer van je uil-kaart. Het was idd handiger geweest als ze er een post van hadden gemaakt, dan had iedereen het kunnen zien.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig is deze stoere en originele mannenkaart

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat mister linky verdwenen was, komt allemaal door mij, mijn excuses daarvoor!

    wat een geweldige autokaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. maar ik denk dat jou kaart wel mee heeft gedaan hoor, mister linky was niet echt weg, maar vanaf vrijdag middag konden mensen geen kaarten meer toevoegen, dus iedereen die wel gelinkt heeft voor die tijd heeft gewoon meegedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Margot,

      Dan had Rosalien dat wel even mogen zeggen, ik haar namelijk gemaild hierover.

      Maar goed, de gewonnen kaart heeft ook terecht gewonnen want die is prachtig.

      Groetjes Aletta

      Verwijderen
    2. Ondertussen heeft Rosalien mij gemaild en alle misverstanden zijn nu de wereld uit. Ik heb dit ook gelijk in mijn volgende bericht gemeld.
      Groetjes Aletta

      Verwijderen
    3. fijn! ik hoop dat je ook weer met de nieuwe uitdaging mee wilt doen ;)

      Verwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.