dinsdag 10 juli 2012

Elke Kaart Een Feestje #123 "Het is zomer"




Hallo Allemaal....

Het is zomer !...

Ik hoor jullie denken .... waar !!!

Bij Elke Kaart een Feestje is vandaag de nieuwe uitdaging begonnen met het thema "het is zomer" zo krijgen we toch nog een beetje het zomergevoel in onze benen.

Het weer wordt van de week volgens mij niet zo zomers, dus kunnen jullie allemaal gezellig meedoen met onze uitdaging want we hebben een geweldige nieuwe sponsor en dat is
.....
.....
......

en de nieuwe sponsor van Elke Kaart een Feestje is...


Klik HIER om naar de site van Marianne Design te gaan.

Echt de moeite waard want er staan prachtige creaties op, 
allemaal gemaakt met produkten van Marianne Design.


Leuk als jullie meedoen, ik kijk uit naar jullie creaties....





19 opmerkingen:

  1. Een heel mooi kaartje. Je hebt zomerse kleurtjes gebruikt en een hele leuke stempel
    Groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel lief zomerskaartje met deze leuke stempel ook een zonnige kleurencombo gebruikt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is echt heerlijk zomers, je zou zo naar het strand gaan als je je afdrukje ziet.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend, Aletta! Heerlijk zomers. Nu hier nog.....
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. laat met deze vrolijke kaart de zomer maar komen
    zodat we ook met zo`n lekkere cocktail op een terasje kunnen zitten
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Op jouw kaart is het 100% zomer, super super leuk Aletta!!!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart, Aletta.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Écht een zomers kaartje, heel leuk!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig wat heerlijk zomers!
    Je mooie bloemen staan nog prachtig in de vaas te pronken!
    Vond het erg gezellig!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tuurlijk snap ik dat ze van jullie allemaal waren maar ze staan zo mooi terwijl ze toch heel lang in jou auto hebben gelegen bedoelde ik!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Aletta.
    Lief die stempel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is een vrolijke, zomerse en lieve kaart, Aletta!
    Snoesje heb je ook prachtig ingekleurd.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Voor het slapen gaan nog even reageren...anders denk je misschien dat ik je kaart niet leuk vind...whaha! Wat een vrolijke boel zeg...krijg helemaal de zomer in mijn bol! Nu moet alléén het weer nog een beetje meewerken:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk kaartje!! Lekker vrolijk en met een hele leuke tekst!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke vrolijke kaart... krijg het zomergevoel bijna te pakken. (moet ik niet naar buiten kijken LOL)
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi lief kaartje, ik ben erg benieuwd met welke mal je de letters geponst heb, ik ben nl. al een tijdje op zoek naar een mooie maat letters voor kaarten.
    groetjes,Helma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De letters zijn gemaakt met een lettermal van TimHoltz.

      Groetjes Aletta

      Verwijderen
  17. Heerlijke zomerse kaart!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw Aletta, je kaart is helemaal te gek en inderdaad heerlijk zomers!!! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.