woensdag 11 juli 2012

Post voor Kanjers



Een hele goede dag allemaal,

Dit kaartje heb ik z'n geheel gemaakt met m'n Silhouette Cameo.

De koe is een patroon uit de Silhouette Store, het is officeel een hele koe, maar deze heb ik veranderd in Silhoutte Studio omdat ik alleen de kop van de  koe wilde gebruiken op deze wiebelkaart.

Achter de koe heb ik een action wobble (springveertje) gebruik zodat ook het hoofd ook nog een keer extra wiebelt. Ook de oogjes (ooit eens gekocht bij Xenos) wiebelen.

Ook de tekst heb ik zelf gemaakt in Silhoutte Studio.



***
Deze kaart gaat op de post voor "Post voor Kanjers".
Deze keer een kaart voor een zusje van een kanjer, 
die verdienen natuurlijk ook post.
Hoop dat ik ze met dit kaartje een beetje kan opvrolijken.

Ken je "Post voor Kanjers" nog niet ?
Klik dan HIER !

***

Deze kaart mag meedoen aan de dt-call van "Creative Cutting Challenge".




Creatieve Cutting Challenge is een nieuw challenge blog voor de liefhebber die graag hun creaties met behulp van een snijmachine maken, 

Nou, ik kan je zeggen daar ben ik wel één van :))

Ik ben sinds november 2011 in het trotse bezit van een Silhouette Cameo en werk er erg graag mee.

Het is geweldig leuk idee van Margret en Ula.

Wie weet mag ik hun komen versterken in het dt-team van Creative Cutting Challenges,
duimen jullie voor me :))

***
***

16 opmerkingen:

  1. Wat een super gave kaart Aletta!!!
    Lieve groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super wat een onwijs leuke en grappige kaart!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart veel succes met je DT challenge.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige, leuke kaart !!
    Succes met je DT call !!

    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig kaartje!!! Wat lief om ook aan de familie van het zieke kind te denken, die kunnen inderdaad ook wel een kaartje gebruiken denk ik....
    Ik ga voor je duimen maar dat gaat vast goed komen hoor!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat heb je dit prachtig gemaakt, Aletta!
    Ik duim voor je, hoor!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw weer Aletta! Wat een leuke kaart is dit weer zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. MOOOOOOOOOOOOOOOOtastic, ik duim ook!!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat en leuke kaart Aletta, moet toch eens kijken of ik die koe ook heb. Ik heb zoveel ;-)
    Dank je wel voor het meedoen met onze DT Call!

    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ge-wel-dig! Dit is zo'n gaaf kaartje, knap! Succes met de DT call, je maakt volgens mij een heel goede kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Doe is geweldig Aletta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Suuuuuuperleuk vind ik dit zeg. Wat een enige koe en wat heerlijk he dat je gedeeltes van snijbestanden kunt gebruiken. Helemaal top en succes met de DT call!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart Aletta!!! Ik doe sinds maart ook mee met 'Post voor Kanjers'.... een geweldig initiatief!!! Deze kaart zal zeker in de smaak vallen!!!
    Veel succes met de DT call; volgens mij kat in het bakkie!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heey aletta,

    het is een grappig kaartje geworden!!!

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Aletta, super leuke Koie kaart heb je gemakkt.
    groetjes jane

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Aletta,

    Wat een leuke vrolijke kaart.

    groetjes Marleen
    Jaliska.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.