zaterdag 21 juli 2012

Liftchallenge #21



Een hele leuke zaterdag allemaal,

Dit kaartje afgemaakt vandaag,
 lekker in 't zonnetje de rand geborduurd,
de rest vd kaart had ik gisteravond al gemaakt.

Deze kaart mag meedoen met de 21e Liftchallenge 
daar hebben ze weer een prachtige lift.


Hieronder zien jullie de lift 
en dit moet op de kaart aanwezig zijn :
- het basismodel
- het label, de vorm mag anders
- lint met strik
- een sentiment op de achtergrond
- de fishtail strip met tekst
- vlinders of iets anders dat vliegt


En .... heb ik aan alle "eisen" voldaan :)))

Hieronder zien jullie de kaart nogmaals, kon niet kiezen vanaf welke kant de kaart het mooist was, dus heb ik ze alle3 maar geplaatst :))



Wens ik jullie nog een gezellig en vooral een ZONNIG weekend verder toe.



Materialen : Papier van DCWV, the dots, stripes & plaids en de label komt van het papierblokje van Swoon. De tekst is een stempel van Different Colors en de rest spreekt denk ik voor zichzelf.




19 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Aletta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig en wat een mooie kleuren combi!! Ik vind die tekst ook echt heel mooi.

    Liefs,
    Leintje*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo totaal anders dan we altijd van je zien en zo mooi Aletta, een super geslaagde lift!!!

    xxx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit mooi gemaakt, Aletta! Mijn complimenten.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit heb je prachtig gedaan Alette! Een heel mooie lift!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend kaartje zeg, super leuk!!!!! Wat een leuke tekst zeg!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is van alle kanten mooi hoor !!
    Echt een heel leuk kaartje zo.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gedaan Aletta! Het is een schitterende kaart geworden!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw zeg Aletta! Wat supersss gemaakt! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk kaartje, Aletta, en wat een mooie tekst staat erop!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi Aletta. Ik hou van die lichte tinten.Prachtige nette strik en schattig dat houten vogeltje!
    Hartstikke leuk dat je met ons meedoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, het waren er wel een paar hè, die eisen? :)
    Maar die heb je mooi verwerkt, want je kaart is een plaatje! Fijn dat je weer meedoet, Aletta!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi geworden.
    Hij is van alle kante leuk.
    Gr Linette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig! Wat leuk om ineens een totaal andere kaart van jou te zien! Je mag er van mij nog wel meer in deze stijl maken ik hou er wel van!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Aletta, ik vind je kaart weer super! Mooi rustig exemplaar en alles erop en eraan! Leuk dat je weer meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Aletta, ik houd van simpele kaarten, zelf krijg ik het niet voor elkaar. Echt heel mooi met die kleuren!
    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze vind ik super, echt mooi. Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.