zondag 8 juli 2012

Sarah Kay Kaartje...


Hallo Allemaal,

Vandaag was ik bij Jolanda thuis om de workshop inkleuren met Distress inkt gegeven door Gretha te volgen, samen met een aantal andere dt-collega's van EKEF, Petra, Geertje, Mieke, Ellen, Jolanda en de dochter van Jolanda was ook gezellig aanwezig.



Dubbelklik op de foto(s) en deze worden dan vergroot op je scherm weergegeven.



Het stempeltje op de kaart van Gretha zelf heeft Gretha duidelijk stap voor stap uitgelegd en als zij het inkleurt met distress lijkt het zooooo makkelijk, en ohh... wat kleurt ze toch vreselijk mooi. Bij mij lukte het dus totaal niet, al die plooien, veels te moeilijk voor een beginneling als ik met Distress....
Vanavond heb ik maar een ander schattig stempeltje van Sarah Kay thuis ingekleurd met Distress Refills.
En ook gelijk het kaartje maar afgemaakt .

  
Dit is het kaartje van Gretha:



Gretha bedankt voor de workshop en Jolanda bedankt voor je gastvrijheid in je huis.
Andere dt-dames, leuk jullie gesproken en gezien te hebben, vond het erg gezellig vandaag (voor herhaling vatbaar wat mij betreft :)))

Zag vanavond een leuke link naar een workshop inkleuren met Distress Markers op de blog van Karita.

***
En nog wat leuks.... Vrijdag heb ik eindelijk m'n lang gezochte kaartenmolen via marktplaats gevonden en ook gelijk vrijdagavond opgehaald. Hieronder zien jullie 'm, ben er zooooo blij mee, blijven de kaarten eindelijk mooi en kan ik (en de rest van de familie) nog even van m'n kaartjes genieten voordat ze op de post gaan.


Dat was het voor nu.
Dinsdag ben ik er weer met een nieuw bericht voor de nieuwe challenge bij EKEF.
 Je kan nu nog met EKEF meedoen tot maandagavond 23.59 uur !!!
Leuk als je een reactie achterlaat.
Tot blogs !


14 opmerkingen:

  1. Wauw meis, je kaart is super hoor. Ik heb ook een haat/liefde verhouding met distress en pak daarom toch altijd weer mijn copics... Ik wil ook nog steeds een workshop volgen... maar tijd.... Blijven oefenen hoor, want je kaart is al prachtig voor zo'n eerste keer. Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan Aletta! Gezellig zo'n kleurrijk en leerrijk namiddagje!
    Je kaartenmolen is helemaal te gek! Prachtig toch als ie zo mooi vol is!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig kaartje heb je gemaakt!!! Die van Gretha is ook super mooi zeg!!! Had er achteraf toch wel een beetje spijt van dat ik ook niet ben gekomen.... maar de volgende keer wil ik er graag bij zijn hoor!!!!
    Wat leuk dat je een kaartenmolen hebt gevonden, staat leuk al je kaartjes er in!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh wat een prachtig kaartje zeg, ik vind jouw kleurwerk toch ook erg mooi hoor Aletta. En wat leuk zo'n kaartenmolen. Die moet ik ook nog eens hebben! Op Marktplaats zeg je? Ik ga het toch ook eens in de gaten houden. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die van Gretha is schitterend, maar die van jou voor een beginneling ook!! Al doende leert men, Aletta.
    Zo'n kaarten molen heb ik ook ;)Tja, zit dicht bij het vuur,hé. Heb gewoon gevraagd aan de leverancier die bij ons de kaarten brengt ;)
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt. Ook al ben je nog een beginneling, ik vind dat je het prachtig ingekleurd hebt. Ga zo door.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaartjes!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje Aletta, en prima gelukt hoor het kleuren.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig hè zo samen afspreken?!! Gretha kan prachtig kleuren!!
    Jouw kaartje vind ik een schatje!
    Wat heerlijk die kaarten moelen! Super zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaartje is erg mooi geworden ook als beginneling vind ik hem erg mooi ingekleurd.
    Wat een fijne kaartmolen ja daar zal je wel blij mee zijn.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou je kaartje is een plaatje!! Lijkt me echt leuk om iedereen te ontmoeten! Ik kon helaas gisteren niet.......
    Ik heb ook zo'n kaartenmolen, maar vond het een sta-in-de-weg en heb 'm weggegeven. Maar handig is het wel!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. OOH die plooien zien er echt geweldig uit, 't is al onwijs moeilijk met markers laat staan met inkt! Kan me voorstellen dat je even iets minder moeilijks hebt gepakt en je kaart is een dotje in super lieve kleuren!! Die molen.........daar ben ik gewoon jaloers op, wat een briljant idee!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou ik vind het knap hoor, jouw kleurwerk. Ziet er heel erg mooi uit. Ik ben helemaal niet van het kleuren maar benijd altijd wel de dames die er een kei in zijn! Je kaart is prachtig!
    Grappig, je hebt exact dezelfde kaartenmolen als ik! Heel erg fijn om daar je kaarten in te bewaren. Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart Aletta,lief die stempel,zo mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.