donderdag 7 februari 2013

STERKTE


Hallo Allemaal,

Nou, op deze kaart heb ik wel een hele avond zitten zwoegen, zou je niet zeggen nu ik 'm zo af zie maar als je een mannelijke kaart wilt maken voor iemand die 9 weken chemokuur voor de boeg heeft dan snap je wel waarom. Vooral dit soort kaartjes wordt juist extra gewaardeerd als ze zelf gemaakt zijn.

En tja... wat zet je er dan voor een tekst in... 
Ik heb onderstaande tekst in de binnenkant van de kaart geprint.
Erg toepasselijk met de zonnebloem op de voorkant van de kaart.


 De zonnebloem, rand en letters zijn gemaakt met stansen van Die-Namics.

Het mooie papier is van een papierblokje van Prima Marketing "Botanical".
En natuurlijk mag wat naaiwerk niet ontbreken op m'n kaart.

Dat was het weer even voor nu, gezellig dat je langs bent geweest op mijn blog en misschien vind je t wel leuk om een reactie achter te laten, dat wordt zeker gewaardeerd.

Nog een creatieve dag verder en tot een volgende keer maar weer.

Groetjes Aletta







17 opmerkingen:

  1. Aletta, ik vind het nog meevallen, een hele avond. Ik doe ook lang over een kaart maken, zeker als je het denkwerk meerekent. Maar deze kaart is wel heel erg prachtig geworden en een echte opsteker voor de zieke! Geweldige tekst ook! Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klopt... op dit soort kaarten zit ik ook altijd te zwoegen. Komt ook omdat het een moeilijk thema is; je creatieve marge is veel kleiner dan bij wat vrolijke gelegenheden...
    Het is je schitterend gelukt hoor Aletta!!! De kaart is niet uitbundig, maar wel opbeurend en de tekst is écht prachtig!!! Kortom missie geslaagd!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Àletta en supermooie tekst.
    Ik vind het nogal meevallen een hele avond 1 kaartje ik doe er meestal langer over hoor.
    Deze opsteker zal de zieke zeker waarderen.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart,Aletta. De zieke zal dit vast heel erg waarderen. Mooie tekst.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig Aletta.....en de tekst is ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje Aletta met een schitterende tekst!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaartt maar ook de tekst vind je het erg als ik hem ook af en toe gebruik? gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen probleem Gea, ik heb de tekst ook ergens van internet geplukt.
      Groetjes Aletta

      Verwijderen
  8. Dit is uitermate schitterend voor dit onderwerp, wat een mooie tekst over de zonnebloem,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit was het zwoegen meer dan waard. Een kaart met een boodschap. Als dit geen riem onder het hart is weet ik er niks meer van.
    Nog een fijne avond.

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit zijn absoluut geen makkelijke kaartjes om te maken maar deze is zowel ingetogen, vrolijk en opbeurend en de tekst vind ik geweldig en zo passend bij de bloem op de voorkant. De zieke zal er vast troost en kracht uit halen Aletta!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kaart Aletta!!! De tekst vind ik helemaal super!
    Dit zijn inderdaad niet de makkelijkste kaarten om te maken, maar het is jou prima gelukt.
    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel geslaagde kaart Aletta, mooi de zonnebloem en de prachtige bijpassende tekst!!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart voor een verdrietiga aanleiding.
    Tekst is ook geweldig mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dear Aletta, you have a wonderful Blogspot, white beautiful works! Please visit my Blogspot and my new Craft Shops. I love it to be creativ. I look forwards of all your nice comments. Creativity ist deligthful, and as brings people together they also loves this quality of live! I have a lovely craft shop, first opend for al the creative people in the world. Please visit and perhaps you find something special for you. http://www.kreative-bastel-hobby-und-bastelset-shop.eu/neu-ab-08.02.2013.html and http://hobby-crafts-and-paperdesign.de/bastelsets--vintage-1.php I wisch you a fantastic sunday and many fun by looking and shopping on my dream Online shops! If you want to take my Banner with the Shop link into your Blogspot. I give you a 10% Rabatt on all the goods in my Shop. Please write me a Comment and We give you the 10%. Many greetings from Marina (ps. ik kan ook in het nederlands kommunizeren, ook voor mijn winkeltje, als je vragen heb, schrijf me a.u.b.) vele groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.