maandag 27 mei 2013

Creative Cutting Challenge #20 'CLEAN & SIMPLE"

Hallo Allemaal,

Bij "Creative Cutting Challenge" is vandaag alweer de 20e uitdaging gestart
met een hele leuke opdracht namelijk "clean & simple" en deze uitdaging wordt gesponsoort door Jaliska met een waardebon van 10 euro, dat is dus echt de moeite waard om gezellig mee te doen.

I.v.m. tijdsgebrek heb ik besloten om te stoppen met mijn dt-werkzaamheden voor het Creative Cutting Challengeblog en is dit mijn laatste creatie voor CCC. En daarom wil ik bij deze Margret en Ula bedanken voor de gezellige en vooral creatieve dt-tijd bij CCC en wens jullie natuurlijk veel suc6 toe, samen met de andere designers moet dat vast gaan lukken:)


Doosje is gemaakt met een file uit de Silhoutte Shop en uitgesneden met mijn Cameo. Daarna bestempeld met StampinUp Stippeld Blossoms stempelset.

De kaartjes 10x10 cm. gesneden met mijn Cameo en daarna allemaal bewerkt tot een serie "clean & simple" kaartjes.






Dit alles in 2-voud gemaakt en op moederdag kado gegeven aan mijn moeder en schoonmoeder.

Leuk dat je weer ff aan kwam waaien op mijn blog,
doe gezellig mee met CCC en tot een volgende keer maar weer.

Groetjes Aletta





10 opmerkingen:

  1. kei leuk Aletta, ik denk dat je (schoon) moeder er wel blij mee was. en wat jammer dat je gaat stoppen bij de ccc je creaties waren altijd zo mooi.
    ik blijf je toch volgen

    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woww Aletta, je gaat er wel uit met een klapper zeg!!! Wat een schitterende CAS-creatie. Een geweldig cadeau om te geven, maar nóg leuker om te krijgen; SUPER gedaan!!!
    Vind het ontzettend jammer dat je ermee stopt.... maar heel begrijpelijk!!!
    Bedankt voor de gezellige en vooral creatieve samenwerking.... en blijf vooral de Cameo gebruiken, dan kan ik hier zo nu en dan inspiratie opsnuiven *lol*...
    groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wooow wat is dit moooooi!! Echt heel leuk zo'n doosje met kleine kaartjes.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi gemaakt hoor, en wat n leuk kadootje zo.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super wat is dit een pracht doosje en al die mooie kaartjes erbij vind ik erg leuk.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig doosje, heel mooi.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.