dinsdag 13 augustus 2013

Cards & Scrap # 180 "one BIG flower"

Hallo Allemaal,

Deze week is team Roze van het Cards & Scrap Challengeblog aan de beurt om jullie inspiratie te geven voor de uitdaging van deze week.

En de uitdaging van deze week is .... one BIG flower

Persoonlijk vind ik dit een geweldige leuke uitdaging (haha, zelf bedacht namelijk) maar ik hoop dat ook jullie het een leuke en voor veelzijdige uitdaging vind om gezellig met ons mee te doen deze week.


Onze sponsor van deze week is Scala en zij stellen een hobbytijdschriftenpakket ter inspiratie beschikbaar als prijs, geweldig toch!

http://www.uitgeverijscala.nl


Mijn kaart nog even gefotografeerd vanuit andere hoeken, vind ik persoonlijk ook altijd even leuk om te laten zien.



Gebruikte materialen:
4-kanten met scalloprand gesneden met mijn Silhoutte Cameo, 2 verschillende embossingfolders, diverse stansen van Die-Namics, Marianne Design, Cheerylynn, bloemenpons van NellieSnellen en EKsucces (deze alleen voor de hele kleine bloemetjes, dat zijn overblijfsels van de vlinderrand) en nog heel veel plakpareltjes en één grote splitpen.
Beide 4-kanten mooi afgewerkt met een stikrandje gemaakt op de naaimachine. 

Willen jullie nog meer prachtige inspirerende voorbeelden zien van deze uitdaging, klik dan snel HIER om door te gaan naar de site van Cards&Scrap challengeblog.

Een uitdaging waar je alle kanten mee op kan, een grote bloem op een kaart of op een layout maar ook op een kadoverpakking kan een grote bloem perfect. Genoeg keuze voor jullie om gezellig met ons mee te doen en kans te maken op de mooie prijs van Scala.

Groetjes Aletta






9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart, Aletta, met een prachtige bloem als blikvanger!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart heb je gemaakt en mooie deze kleurencombi.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, Aletta. Heel stijlvol in de kleuren.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg mooi en geslaagd kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zelf bedacht maar ook heel mooi uitgevoerd Aletta!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie bloem met een prachtige bloem, Aletta!!
    Leuk bedacht!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart.....
    Mooie kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooi gemaakt.we zijn gelijk volger van je blog geworden.
    kom je ook een keertje bij ons langs?
    DAT LIJKT ONS GEZELLIG

    Lieve groetjes,de hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aletta, dit vind ik een heel leuke uitdaging. Ik had toevallig net een grote bloemenstempel gekocht op vakantie. Je eigen kaart is subliem uitgevoerd, prachtig geheel, mooie stansen en kleuren gebruikt. Ik vind de compositie ook prachtig! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.