zaterdag 5 oktober 2013

Babykaart met washi-tape



Hallo allemaal,

Voor KadoCato heb ik een aantal voorbeeldkaartjes mogen maken met washi-tape. 
Totaal heb ik 5 kaarten en 4 labels gemaakt met verschillende washi-tapejes.
Dit is de eerste...

Deze leuke washi-tapejes kan je natuurlijk kopen bij KadoCato


Gebruikte materialen:
washi-tape van KadoCato
MarianneDesign tag stans
CheeryLynn vlinderstansjes
tekst is een stempel v Die-Namcis en bewerkt met witte Hero-Arts embossingpoeder.

Kijk ook eens op mijn PINTEREST site, daar staan ook heel veel tips voor washi-tape, klik HIER.

Leuk weekend verder:))

Groetjes Aletta

p.s. morgen laat ik de 2e kaart zien met washi-tape



4 opmerkingen:

  1. Erg leuk kaartje Aletta,
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief leuk kaartje, eerlijk gezegd ben ik niet zo voor de washi-tape, maar dit is mooi,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart! Stoer en leuk!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk! En benieuwd naar de rest ;)
    Groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.