dinsdag 8 oktober 2013

Cards & Scrap uitdaging 188

"KOFFIEBONEN EN THEEMUTSEN"

Dat is de nieuwe uitdaging bij Cards & Scrap challengeblog.

Hieronder zie je mijn voorbeeld ter inspiratie om gezellig mee te doen met deze uitdaging.

Ik heb gekozen voor een kaart en een theezakjes-houder.



Gebruikte materialen:
papier van Papermania Happy Days
Die-namics theepot en bloemen stansen
theepot bedeltjes, strik en letterstickers.

Sponsor van deze uitdaging is BAMBA met een hele leuke prijs.



Klik HIER om de prachtige voorbeelden van mijn dt-collega's van team roze te gaan bekijken en doe natuurlijk gezellig met ons mee deze week!

Groetjes Aletta

p.s. morgen ben ik er weer met een washi-tape kaart...

13 opmerkingen:

  1. Super leuk Aletta!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er super gaaf uit, Aletta. Heel mooie papiertjes en die bedeltjes maken het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend mooi Aletta! Gaaf die bedeltjes &die papiertjes zijn ook om van te smullen! Toppie! Vind het ook een erg leuke uitdaging, je kunt er zóveel kanten mee op:)
    Groetjes en fijne dag,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart en een leuke tag!!!

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vrolijke creaties Aletta, super leuk !!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie fleurige kaart heb je gemaakt Alleta!
    Leuke combinatie met zo'n theezakjes-houder!
    Groetjes, Minke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, Aletta! Heel leuk bedacht.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat een leuke creatie heb je gemaakt en zo'n mooi papier ook.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vond je kaart al leuk, maar met de theezakjeshouder is het helemaal een prachtig setje geworden!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart en wat is dat een leuke theezakjeshouder.
    Superleuk idee Aletta!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.