dinsdag 19 november 2013

Cards & Scrap challenge 194 "rozet"


Gebruik een ROZET op je creatie !!

Dat is nieuwe uitdaging bij het challengeblog Cards & Scrap.

Ik vind t een prachtige kerstkaart geworden want....
 ha! ik heb er maar gelijk een stuk of 40 van gemaakt:)

Ook mijn dt-collega's van team Roze zijn heerlijk aan de slag gegaan met deze uitdaging, hun creaties kan je HIER vinden.

De sponsor is van deze uitdaging is STEMPELFEEST.
Mariska geeft weer een mooie prijs weg van StampinUP.


Doen jullie (weer) gezellig met ons mee deze week!

Groetjes Aletta


Gebruikte materialen:
Achtergrondstempel van PennyBlack gestempeld met rood of groen op kraft papier.
Diverse stansen van DieNamics
Rozet gemaakt met de rozet-stans v TimHoltz met designpapier.
Labeltjes gemaakt met stansjes van Joy
en het rode draad "bindtouw" heb ik gekocht bij de AlbertHeijn


9 opmerkingen:

  1. Wauw Aletta, je blijf mij maar verbazen en verblijden met schitterende kaarten zeg! Deze is ook weer helemaal top! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn super, handig om daar gelijk heel veel van te maken,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten Aletta....
    Je lift kaart hieronder is ook helemaal geweldig!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaarten en leuk met die rozet in het midden.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kerstkaarten zijn prachtig, Aletta!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gemaakt! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een leuke kerstkaarten !
    Heel mooi gedaan
    Creatieve groetjes,
    Peggy *Mollemieke*

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.