zondag 23 maart 2014

50 have a lovely Birthday!



Dit kaartje gemaakt voor een hele gezellige dame die onlangs de mooie leeftijd van 50 jaar heeft bereikt:)

Materialen en een beetje de werkwijze, het meeste spreekt wel voor zich:
Memorybox stencil bewerkt met sponge daubers en diverse kleuren distress inkt.
Een tekst van MFT eroverheen in een lichte kleur.
De tekst voorop is ook van MFT.
En verder diverse stansen van MFT en Spellbinders 
en als laatste het welbekende stiksteekje gemaakt d.m.v. mijn naaimachine.

Leuk dat je weer langs kwam waaien op mijn blog.

Groetjes Aletta



5 opmerkingen:

  1. Prachtige gemaakt, Aletta! Super leuke kaart. De tekst is leuk......Nijkerk???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hoi

    je kaart is weer helemaal leuk. ik vind de tekst ook leuk.

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke kaart heb je gemaakt, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk gemaakt. Lekker vrolijk. Hier krijg je spontaan goeie zin van.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.