zondag 27 april 2014

DCL 209

Hoi hoi,

Van de week deze stoere stempel kaarten gemaakt.


En de uitdaging bij Dutch Card Lovers is deze keer "arrows".

Onderste 2 kaarten zijn namelijk voorzien van oranje "arrows"
en kunnen dus mooi meedoen aan deze uitdaging.



De andere twee kaarten zijn gewoon een
mooie aanvulling op mijn voorraadje mannen/jongens kaarten
want die kom ik namelijk altijd te kort...
maar met deze geweldige stempels is dat geen probleem meer...



Alles is gestempeld met diverse kleuren inkt van StampinUp en de volgende stempels heb ik daarvoor gebruikt :

Motor en Sneakers van Deep Red
teksstempels van Leuke Stempels
Borderstempels van MFT
Eén van de StampinUp Grunge stempels
en mijn favoriete Grunge stempels van Impression Obsession

Nog een gezellig zondag verder en tot blogs.

Groetjes Aletta




14 opmerkingen:

  1. Ze zijn weer schitterend, Aletta! Leuke tekst ook...:)
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave stoere kaarten Aletta, en ook leuk in deze kleuren. Super, leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie serie heb je gemaakt met lekker stoere mannenelementen erin. Mooie stempels heb je gebruikt Aletta, super! Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaartjes zijn het geworden.
    Vele creatieve groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaarten zijn zeker stoer geworden! Stuk voor stuk schitterend, heel mooi gedaan.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent er snel bij Aletta! Prachtige kaarten, alweer met die mooie stempels!
    Leuk dat je meedoet bij DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stoer en gaaf! Bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie en kleurrijke serie, Aletta! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zag ze al op fb en vind ze helemaal geweldig Aletta. Gaaf gedaan!! Die grunge stempels gaan op mijn wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij hebt er een vrolijke boel van gemaakt. Heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow alweer zo'n stoere serie je bent goed op dreef leuk hoor. Bedankt voor je deelname aan DCl

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.