donderdag 19 juni 2014

52weeksofchristmas - week 25

Week 25 alweer bij 52WeeksOfChristmas... wat gaat de tijd toch snel zeg... voordat je het weet is het kerst... maar gelukkig heb ik al een hele stapel kerstkaarten af... heerlijk zeg... weg met die kerstkaartenstress dit jaar...

Vandaag weer een vrij eenvoudige kaart maar vind m zelf weer goed geslaagd... is altijd maar afwachten... je heb wat in gedachten... maar dan de uitvoering nog... Kijk en oordeel zelf :))



Met mijn Silhoutte Cameo heb ik weer een stencil gesneden.... ohhh... zo leuk is dit om te doen.
Ik heb een file uit de shop.. een Rhinestone file... omgezet naar een stencil en deze uitgesneden op dun grijs plastic (gekocht bij de Action, je ken ze wel die grijze alfabets.. voor nog geen 90 cent heb je 20 vel).
En met 2 kleuren distress inkt deze stencil bewerkt op wit papier.

De tekst zijn van Cleary Besotted... mijn favoriete stempelmerk van dit moment...;)
De hoekje gemaakt met een hoekpons van EK en klaar is kerstkaart voor week 25...

Deze week dus eerst gestenciled en daarna de tekst gestempeld... Voor volgende heb ik een kerstkaart, eerst gestempeld en dan met een zelfgemaakt file de tekst erop bewerkt.  Nieuwsgierig geworden... hahaha... even wachten tot volgende week donderdag...

Leuk dat je weer even kwam buurten op mijn blog en nog een hele gezellig donderdag verder...

Creatieve kerstgroetjes van mij.

6 opmerkingen:

  1. Spetterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Aletta,
    Ben altijd vol bewondering voor deze kaarten, zó mooi met de stempels, ziet er prachtig uit..
    Leuk dat je weer meedoet aan 52 weeks of..groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor die stempelserie van jou. Lekker strak, eens wat anders. Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is zeker goed geslaagd, Aletta. Prachtig!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook bij jou heb ik zoveel moois gemist, super! Deze kaart is weer helemaal leuk! En leuk dat je nog steeds meedoet!! Vanaf nu ben ik steeds meer in blogland te vinden..
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.