dinsdag 17 juni 2014

DSCC 18 - vlinders

Hallo,

Helaas de laatste uitdaging bij DSCC maar wel een hele leuke namelijk VLINDERS...

Laat ik nou helemaal weg zijn van vlinders en deze kaarten zijn al een hele tijd geleden gemaakt maar nog niet eerder laten zien om mijn blog dus kunnen ze mooi mee doen aan deze uitdaging.

En ik wil natuurlijk wel één van die prachtige vlinder stansen winnen... ;))))))



De vlinders is een stempel van Indigoblu en ingekleurd met copics.
De tekststempel is van HappyStamp
Verdere uitleg hebben deze kaarten volgens mij niet nodig.

Leuk dat je weer even kwam buurten om mijn blog en tot een volgende blogpost...
Wie weet ben ik er donderdag weer met mijn wekelijkse kerstkaart.... ´

Lieve vlindergroetjes van mij...

ps.... hieronder zie je de kaarten nog eens stuk voor stuk...







En ja hoor... heb je t gezien... 1 kaart meer dan op de collage... maar ja... die paste er niet meer op... vandaar....

Tot donderdag !!!


13 opmerkingen:

  1. Ze zijn werkelijk prachtig. Vlinders doen het ook gewoon altijd goed op een kaartje. Het is een lekker vrolijke serie geworden.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer super leuke kaarten, Aletta. Bedankt voor je deelname bij DSCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier nog een fan van vlinders. Super mooie kaartenreeks!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige vlinderkaarten Aletta!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij DSCC.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. erggggg mooie kaarten Aletta, mooie kleuren heb je ook zo bij elkaar gebruikt.
    en gezellig dat je meedoet met de uitdaging van DSCC.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beauties, stuk voor stuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook hier een vlinderfan! En ik vind je kaartjes echt top, ze spatten door het mooie kleurwerk ook echt van het scherm!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. echt een super gave serie kaarten!!!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij DSCC
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig mooie kaart Aletta.
    Ook super leuk dat je de vlinders hebt gestempeld!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf gedaan, zeg!
    Gezellig dat je meedoet met de challenge bij DSCC.
    Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat geweldig leuk gedaan Aletta!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze laatste challenge bij Dutch Stamps Chickies!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.