vrijdag 3 oktober 2014

DCL 219

Hallo, bij DCL weer een hele leuke uitdaging namelijk, TEKST in de hoofdrol.

En wie mijn blog volgt... weet dat ik graag grote teksten op mijn kaarten zet.

Deze 3 kaarten al een hele tijd geleden gemaakt maar nog niet laten zien en dat komt nu mooi van pas;)






De achtergrondstempel is volgens mij van HeroArts en de tekststempels zijn van MemoryBox, Kaisercraft en Verses. 

En zo heb je in een handomdraai een aantal prachtige kaarten klaar.

Leuke dag verder allemaal en vergeet niet dat het morgen WORLD CARD MAKING DAY is.

Groetjes Aletta







9 opmerkingen:

  1. Hoi hoi
    Nou dit zijn weer erg mooie kaartjes en grote teksten daar hou ik ook van. Ik wens jou een fijn weekend toe Groetjes thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, Aletta!! Mooie achtergrond en de kleur is ook zo mooi sprankelend.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowww ze zijn superr Aletta
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, mooie kaartjes en heel CAS en.. zeker de tekst inde hoofdrol, waar het om gaat bij DCL. Fijn dat je meedoet, Aletta!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaarten met de tekst in de hoofdrol Aletta!
    Leuk dat je meedoet met Dutch Card Lovers.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je een hele serie hebt gemaakt.
    Mooie kaarten.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je laat ons hier weer een prachtige serie kaartjes zien. Het is heel duidelijk dat de aandacht op de tekst moet liggen. SUPER!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie serie Aletta! Bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige serie Aletta mooi gedaan. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.