donderdag 8 januari 2015

52weekstochristmas - week 2

Hallo allemaal,

Jaja... hier is ie dan... mijn 1e kerstkaart voor 2015 !!!



Dit kaartje gemaakt n.a.v. de uitleg van dit filmpje, klik HIER... het wordt ook wel "camouflaged die cut"genoemd. 

Ik vind t m helemaal leuk geworden :)))




En gezellig dat je (weer) even kwam buurten op mijn blog.

Groetjes Aletta en tot de volgende blogpost maar weer:))





Gebruikte materialen:
- SSS Christmas Blessing die
- SSS Christmas 3x4 stempelset (delightful & happy)
- Winnie & Walter stempelset "Big Bang Confetti" (alleen de sterretjes)
- SSS  stencil "tiny dots"
- Odif beschermende glitterende laklaag (als laatste erover heen gespoten)
- Distress inkt en blendingtools.
- en nog hier een daar een paar kleine plakpareltjes.

13 opmerkingen:

  1. Oooh...hij is zeker leuk geworden, Aletta!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Techniek is ook heel leuk.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje, leuke techniek!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. helemaal leuk ! de mijn liggen klaar voor het verse kleurenkaartenteam van eind januari ! toffe techniek ! supermooie snijmal !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Aletta, prachtig gemaakt! Leuk dat je mee doet bij 52 weeks to... Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie techniek. Ik ga je filmpje even bekijken. Dank je wel voor je deelname bij 52 weeks to Christmas.
    Groetjes Monique DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stoere kaart Aletta!
    Heel mooi gemaakt.
    Vast een fijn weekend en lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Aletta ,
    Wat een bizonder mooie kaart heb jij gemaakt voor de
    52 weeks to Christmas , heel apart vind ik hem !!
    Vriendelijk bedankt voor je bijdrage en tot de volgende kaart ;)

    Groetjes van Epie DT )

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gaaf kaartje Aletta! Ik ken de techniek, je hebt er wel iets moois van gemaakt!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig leuk gemaakt, Aletta!!
    Zo apart! Ik zal het filmpje eens gaan bekijken!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heey aletta,

    gave kaart is dit geworden!!!

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.