donderdag 22 januari 2015

52weekstochristmas - week 4

Ho ho ho....
Vandaag is het weer tijd voor de kerstkaart bij 52weekstochristmas
We zijn alweer in de 4e week van 2015... wat gaat de tijd toch weer snel... 
voordat je t weet... is t weer kerst 
en vandaar dat ik ook probeer om in 2015 
regelmatig op donderdag een kerstkaart te plaatsen...




Het is dit keer een "snelle" gestempelde kaart geworden.

De sneeuwsterren zijn allemaal van IndigoBlu en gestempeld met Memento Dew Drops.
Erg makkelijk hoor... die kleine Dew Drops inktpads... vooral voor een kaart met heel veel kleine stempeltjes.
De tekst is een stempel van Simon Says Stamp.

Nog een klein stukje groen cardstock en hier en daar wat kleine zilverkleurige plakpareltjes en meer heb je niet nodig en zo is kerstkaart no.2 voor dit jaar een feit.

Groetjes Aletta




9 opmerkingen:

  1. Heeeeel mooi! Goed bezig ).
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, ik vind hem super.
    En hele stijlvolle kerstkaart.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kerstkaart !
    Vele creatieve groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  4. eens iets helemaal anders, wel geslaagd hoo r! mooi gedaan
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel apart en bijzonder en... echt Aletta!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is me gister helemaal ontschoten. Terwijl ik toch goed opgelet heb. Maar wat is ie mooi geworden. Dank je wel dat je weer meedoet bij 52 weeks To Christmas.
    Creatieve groetjes Monique DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hij ziet er zo helemaal anders uit dan een "standaard" kerstkaart, maar o.. wat vind ik hem mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke vrolijk kerstkaart.

    Groetjes Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jhee ik loop wel achter bij jou zeg! Wat ben je productief geweest! En alles even prachtig. Dit is ook al zo een beauty!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.