maandag 26 januari 2015

Aletta-Anneke challenge 3

Een hele goede maandagmorgen allemaal,

Daar ben ik weer.... hebben jullie mijn vorige blogposten ook gezien... zijn de moeite waard;)

Maar...eindelijk... kan ik jullie de kaarten laten zien van de 3e Aletta-Anneke uitdaging.

Helaas heeft de post de 1e kaart niet bezorgt... en is Anneke zo lief geweest om de kaart nog een keer te maken en deze is gelukkig wel aangekomen bij mij... en hij is weer zo moooooiiii geworden...

Deze keer hebben we elkaar uitgedaagd om een kaart te maken met de StampinUP four feathers.

Als eerste laat ik jullie de kaart zien die ik gemaakt heb voor Anneke:


En deze prachtige kaart heb ik van Anneke mogen ontvangen:



Ik heb de achtergrond gestempeld met de mooie achtergrondstempel "I love lace" van StampinUp.
De Feathers bewerkt met witte embossingpoeder en inkt. De tekst is ook van StampinUP.

Nog een gezellige maandag verder!

Groetjes Aletta




10 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart, maar dat wist je al:). Hij staat hier al 2 weken op de kast te pronken. Op naar de volgende uitdaging!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt allebei, en totaal verschillend. Leuk om dat te zien...groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beide kaartjes zijn prachtig! Die kant stempel is ook erg mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gedaan allebei.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten, Aletta!! Prachtige achtergrondstempel is dit!! En de kleuren zijn ook zo mooi!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed geslaagd, erg mooi geworden! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, heel erg mooi, allebei jullie kaarten! Leuk idee, om zo samen een uitdaging aan te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk! Wat een super idee! Prachtig resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kaartjes en ook mooi van kleur
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.