zaterdag 17 januari 2015

Darkroomdoor Word Block Stamps & Carved Flowers




Hallo allemaal,

Sinds ik in het dt-team Leuke Stempels zit,  ben ik helemaal weg van de stempels van Darkroomdoor vandaar ook deze blogpost weer twee kaartjes met stempels van Darkroomdoor.

Op watercolor papier  met Versamark inkt de Darkroomdoor block stamp Smile gestempeld en bewerkt met witte embossingpoeder. Daarna met diverse kleuren distress inkt en de blendingtool de kleuren aangebracht. Daarna nog een klein beetje water erover gesprayt voor een mooi effect. Goed laten drogen en als laatste de bloem met zwarte inkt gestempeld uit de stempelset van Darkroomdoor "Carved Flowers". Gemat op zwart en op een witte basiskaart geplakt.

En ik vind het leuk om dan nog een kaart te maken maar dan net iets anders, oftewel in spiegelbeeld.


De tekst gestempeld met zwarte inkt op Indigoblu stempelpapier en de kleuren weer aangebracht met distressinkt en een blendingtool. Daarna de bloem gestempeld met Versamark en bewerkt met witte embossingpoeder en de heattool. En nu gemat gemat op wit en op een zwarte basiskaart geplakt.

Gebruikte stempels:

Ik hoop dat jullie het weer "leuke" kaarten vinden met deze prachtige stempels van Darkroomdoor.

Alles is natuurlijk te koop in de shop van "Leuke Stempels".

Groetjes Aletta

7 opmerkingen:

  1. Heey wat heb je dit geweldig gedaan Aletta!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, hoor! De kaart met de witte bloem spreekt mij erg aan.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten en super mooie stempels.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Aletta!! Jij kan dit zo mooi!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een beauties allebei! leuk idee om een tweede kaart in de zelfde stijl te maken, maar ziet er toch weer heel anders uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Aletta! Ik vind het zo knap wat jij kunt met stempels! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gedaan!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.