dinsdag 14 april 2015

Cards & Scrap kaartenuitdaging 234



FAVORIET... dat is de nieuwe kaartenuitdaging bij Cards & Scrap.

Oeps... ik heb niet één favoriete merk maar wel heel veel verschillende.

Ik heb gekozen voor deze uitdaging achtergrondstempels, stansen en tekststempels van MFT.

Alles op deze twee kaarten is gestempeld, de achtergronden zijn gestempeld maar ook de bloem heb ik gestempeld met een achtergrondstempel van MFT voor een mooi effect.



Hieronder kan je nog een keer mijn kaarten bewonderen en als je een reactie achterlaat, dat vind ik namelijk superleuk. 

Creatieve groetjes van Aletta

 



10 opmerkingen:

  1. Gave kaartjes Aletta!
    Mooie kleurtjes en geweldig leuke stanzen heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie kaarten en een prachtige combinatie van alle materialen Aletta!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kaarten Aletta en de bloem is prachtig!!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Aletta, leuk je in Nijkerk gesproken te hebben ! Heb je gevonden via het blog van Marjan.
    Gave kaarten weer !
    Ben je meteen gaan volgen, dan mis ik niets meer.
    groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er weer prachtig uit Aletta!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, Aletta! Kan mij er iets bij voorstellen dat dit bij je favorieten hoort😃
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Aletta,
    Ze zijn allebei gaaf, leuk die gele bloem!
    Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaarten. Hele mooie bloem, een echte blikvanger.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt hele mooie kaartjes gemaakt Aletta.
    Creatieve groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.