zaterdag 30 mei 2015

Cards & Scrap Reminder kaartenuitdaging 237




Een hele goede zaterdagmorgen allemaal,

Clean & Simple with a swirl (s)... dat is de kaartenuitdaging bij Cards & Scrap deze keer!!!

Doen jullie weer gezellig mee? 
Klik HIER om naar de uitdaging te gaan....

Voor deze kaart heb ik alleen maar stempels van MFT gebruikt.
De achtergrondstempel Swirl en de tekst zijn gestempeld en de vlinders heb ik met embossingpoeder gedaan. Mooi stikrandje met de naaimachine en gemat op bijkleurend cardstock...

Leuk dat je weer ff kwam buurten op mijn blog en tot de volgende blogpost maar weer.

Geniet lekker allemaal van t weekend, dan doen wij dat hier ook:)))

Groetjes Aletta

5 opmerkingen:

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.