donderdag 11 juni 2015

Princessen kaartjes...


Een hele goede donderdagmorgen allemaal,

Op verzoek deze 2 Frozen Princessen kaartjes gemaakt.
Even brainstromen wat ik ervan zal gaan maken, 
maar... zoals jullie zien... is het me gelukt om er weer twee
prachtige kaarten van te maken (al zeg t zelf;)).



De plaatjes heb ik van internet gehaald en met Spray&Shine van Crafters Companion (deze eigenlijk gekocht om distress inkt waterproof te maken maar voor een plaatje geprint van internet werkt het ook prima... en daarna met glitterspray bewerkt voor een glitterende glans.

Groetjes Aletta... die nu aan de slag gaat voor een nieuwe opdracht... een Pokemon kaartje... oeps... dat is ook weer een uitdaging op zicht... maar het idee is al geboren... nu de uitwerking nog.

Weet trouwens iemand hoe het zit met copyright met plaatjes die je van internet af haalt?
Anders ga ik dit bericht maar snel weer verwijderen als iemand denkt dat er problemen van kunnen komen....

Fijn dag... geniet lekker van t mooie weer vandaag !!!

Groetjes Aletta


ps... op verzoek maak ik allerlei kaartjes, klik HIER voor alle info...


2 opmerkingen:

  1. Je kunt met recht trots op deze kaarten zijn, Aletta. Ze zijn prachtig.
    Hoe het is met copyright voor deze plaatsjes, geen flauw idee. Meestal als je ze niet kopiƫren wordt dat aangegeven.

    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prinsesjes...:-), heel leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.