donderdag 27 augustus 2015

SU-per challenge 101


SU-per challenge 101 "kleuren challenge" is vandaag van start gegaan en ik ben de uitdaging aangegaan met deze 3 kleuren en natuurlijk stempels van StampinUp.... 


Erg leuk om te werken met een kleurencombi die ik normaal gesproken niet zou kiezen maar t resultaat is wel helemaal naar mijn smaak geworden.

SU-per groetjes,
Aletta


Gebruikte materialen:
StampinUP Amazing Birthday
StampinUp Perpetual Birthday
tekst uit de kit "watercolor wishes" van StampinUP
StampinUp Inkt, Pool Party, Tangerine Tango en Lost Lagoon
Cardstock Stampin Tangerine Tango en Pool Party
En de 11/4" cirkel pons en scallop pons van StampinUp.
Wit stempelpapier





7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart is het geworden. Bedankt voor het meedoen met de SU-per challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje alletta en inderdaad een hele verassende kleurencombi...groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart geworden Aletta! Je hebt de kleurencombi leuk verwerkt! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje, de sterretjes en confetti maken hem extra feestelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Su-per leuke kaart weer.
    Dank je wel voor het meedoen aan de SU-per Challenge.
    Groetjes Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Feestelijke kaart! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.