vrijdag 4 maart 2016

ZIG clean color real brush


Een hele gezellig vrijdagavond allemaal,

Soms heb je in een handomdraai een kaartje klaar en met maar 2 stiften gebruikt te hebben van de Ziggies, pink en yellow, heb ik deze mooie bloem van Chocolate Baroque ingekleurd en afgewerkt met de clear Wink of Stella glitter brush. Bloem gemaskerd, grote stempel van PaperArtsy eroverheen gestempeld en met 2 kleuren distress geblend. Met de stiched stansen van SSS een frame uitgestanst, gemat op zwart cardstock en walllaaaa.... kaart is klaar....

Wens ik iedereen een heel leuk weekend toe...

Morgen ga ik een hele dag na Nijverdal toe. 
Daar heb ik een workshop van Bridgit Koopsen bij Leuke Stempels, 
lekkere kliederen op de gelli plate... 
Ik ben reuze benieuwd wat ik allemaal ga leren morgen... en heb er reuze zin in...

Groetjes Aletta

6 opmerkingen:

  1. Wauw, prachtig kaartje weer. Wat een mooie kleuren! Ik ben ook benieuwd wat je gaat leren, we zien er vast iets van voorbij komen ;-) veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer een super leuke kaart. Hoe verzin je het toch allemaal.......🙂🙂🙂
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, supergave kaart!!! Geniet van je stempeldag. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Aletta! Mooi hoe je die achtergrond hebt gemaakt!
    Groetjes Minke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi tinten voor je achtergrond! De stempel is ook leuk i.c.m. met de stralende bloem!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.