vrijdag 1 april 2016

AA-challenge #10

Anneke en ik hebben elkaar weer uitgedaagd, deze keer hebben gekozen voor een apart modelletje kaart. Een soort doorkijkkaart. Je stempelt de tekst binnenin maar wel zo dat je m ziet, snappen jullie t nog? Nou ja.. Kijk maar snel verder.. dan snap je t vast wel:)))

Hier zie je de mijn kaart welke ik naar Anneke heb gestuurd...


En hieronder de binnenkant van de kaart.


Alle stempels zijn van het ScrapbookAtelier, mooi he?

En hieronder zie je de kaart welke ik van Anneke heb ontvangen, 
vind m weer supermooi en staat natuurlijk weer te pronken hier in de woonkamer.



Het leuke van onze AA-uitdaging is dat wij de kaart naar elkaar opsturen en als de kaart op de deurmat ploft weten we pas wat de ander gemaakt heeft, leuk he?

Groetjes Aletta



7 opmerkingen:

  1. Die prachtige kaart van jou staat hier ook te pronken, hoor.
    Nogmaals heel erg bedankt!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten zeg! Erg mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaarten, van jullie allebei!!
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zag hem bij Anneke, heel mooi Aletta!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag ze al bij Anneke, geweldig mooi, allebei!!! Ik kom de 9e naar de Art Specially, hoop jullie natuurlijk tegen het lijf te lopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat zijn jullie kaarten prachtig!!! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kaart, waar ik meteen door geïnspireerd werd! Ik heb het model ook gemaakt, erg leuk! Bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.