zondag 10 juli 2016

Magenta Graceful Poppy


Hallo, Vandaag even lekker aan t kleuren geweest met mijn Zigs...
De bloemen is een stempel van Magenta "Graceful Poppy" (te koop o.a. bij de StampingCorner)
De tekst is van Het ScrapbookAtelier.
De embossingfolder is van Sheena Douglas "snowfall" (helaas niet meer leverbaar, vorig jaar bij een winkeltje in Engeland gevonden en daar was ik maar al t blij mee..;)



Deze kaart heb ik ingekleurd met de kleuren
020 Red, 070 Orange en 052 Bright Yellow en 041 Light. Green.


En deze kaart heb ik ingekleurd met 020 Red en uitblend met een waterpenseeltje en alleen een beetje groen (041) voor het steeltje.

Leuk dat je even kwam buurten op mijn blog,
eigenlijk is t veels te warm om te hobbyen...
dus... ik ga lekker buiten zitten met een boek.

Fijne zondag verder.

Groetjes Aletta



12 opmerkingen:

  1. Supermooi gemaakt! Ik hou van dit serene ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten Aletta, die Poppies poppen ook echt op je witte achtergrond. Mooie embossingfolder, misschien is die van Sizzix een alternatief als iemand dit ook wil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg leuk en mooi gemaakt ! geslaagde kaartjes
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten weer, Aletta! De stempel is zeer veelzijdig.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi gedaan Aletta!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kleurwerk en wat een gaaf embossingfolder is dat! Ik ging meteen kijken waar hij vandaan kwam maar zag dat je hem helemaal in engeland had gescoord ha ha. Je kaartjes zijn in ieder geval prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kleurwerk, de klaprozen springen er echt uit! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig zijn deze kaarjes, zo mooi van kleur!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gekleurd Aletta, echt prachtig geworden! Iedere keer als ik de embossingfolder door jou gebruikt zie, denk ik, waarom ligt de mijne steeds in de kast.... ;-) Zal hem toch ook eens snel gaan gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.