woensdag 13 juli 2016

stempelworkshop 3 september bij Het ScrapbookAtelier...


Kom zaterdag 3 september a.s. gezellig na Het ScrapbookAtelier toe in Klarenbeek.
Met toestemming van Annelies Sanders mag ik jullie o.a. deze techniek gaan leren, echt superleuk... De middagsessie is al volgeboekt. In de ochtensessie van 9.30 tot 12.30 uur is er nog plek... We werken met een klein groepje, dat is echt heel fijn... maar vol=vol..... dus twijfel niet langer en boek vandaag :))))
Klik HIER om de workshop te boeken via de website van het ScrapbookAtelier.

Zie ik je 3 september in Klarenbeek?
Gezellig hoor...

Groetjes Aletta














2 opmerkingen:

  1. Het ziet er in ieder geval veelbelovend uit.
    Mooi hoor!!!
    Helaas is de zaterdag voor mij een verplichte werkdag, maar ik denk dat die paar plaatjes in de morgen ook zo bezet zullen zijn.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de rozen het mooist ik kom 3 september wel even spieken hoor Hoe jij dit doet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.