zondag 3 juli 2016

watercoloring card


Wauw... wat vinden jullie van deze kaart ??

Ik ben er helemaal weg van... hahaha... al zeg ik t zelf.... lol..

Gisteren een super gezellig creatief teamdagje gehad bij Het ScrapbookAtelier en o.l.v. Annelies Sanders hebben we o.a. deze techniek geleerd.

De kaart hieronder was poging één, niet helemaal tevreden.


Poging twee, ligt in de prullebak.

en poging drie is de kaart die je hier als eerste zag.

Verder hebben we nog een kaars gestempeld en o.l.v. Ingeborg nog een poging gedaan tot handlettering... ahum.. die kaart laat ik maar niet zien... eerst nog maar eens fiks oefenen.. maar voor nu is het nog niet echt mijn ding maar dat geeft niet, was superleuk.

En Eva heeft ons nog even uitgelegd hoe zij met de verschillende techniekjes werkt en mochten het ook even zelf uitproberen, ook dat wordt weer even oefenen.

Alle dames bedankt voor de gezelligheid en Karin natuurlijk bedankt voor de gastvrijheid en alle goede verzorging voor het inwendige mens.

Groetjes Aletta




10 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi... Ik ben er ook weg van Aletta!! Heb allebei de stempels dus wie weet ga ik eens proberen dit effect te bereiken ;-) klinkt als een erg leuke teamdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zeker een heel mooie kaart! Leuke techniek lijkt me en een prachtige bloem stempel! Ook de kleuren spreken me aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben er ook weg van:):). Zou graag willen weten hoe je het gemaakt hebt.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar mag je zeker weg van zijn Aletta. Ik vind het een prachtige kaart en leuk om nieuwe technieken te leren :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad een prachtige kaart!! Ben heel benieuwd naar de techniek die je gebruikt hebt. Klinkt als een heel gezellig dagje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben je nieuwste volger :) Wat een pracht! Ik heb op mijn blog een keer in de zoveel tijd een blogpost met blogs die ik ben gaan volgen. Vandaag een post waar ik ook link naar jou blog. Als je dat liever niet wilt, zou je dan een berichtje willen achterlaten onder deze blogpost? http://elliecreahoekje.blogspot.nl/2016/07/blogs-i-became-follower-of-lately-no-12.html

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaarten worden steeds maar mooier Aletta. Ik ben er ook helemaal wég van!!! Gr Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.