zondag 19 maart 2017

dt dagje Leuke Stempels


Vandaag het jaarlijks dt-dagje bij Leuke Stempels in Nijverdal en daar hoort natuurlijk een kleinigheidje bij voor mijn mede dt-leden... Deze keer een opschijfblokje opgevrolijkt.

Gisteren al een sneak-peak laten zien op Facebook en daar kwamen een heleboel nieuwsgierige reacties uit voort, erg leuk... hahaha... en ik liet alleen nog maar de basis zien... lol...


Het is een mix geworden van allerlei techniekjes.
Eerst een aantal achtergrondjes hier en daar gestempeld met Versamark en met clear embossingpoeder verhit.
Daarna lekker door de distress inkt gehaald in mijn favoriete kleurtjes, Peacock Feathers, Wilted Violet en Crushed Olive.
Daarna hier en daar nog wat achtergrond stempeltjes gestempeld met dezelfde kleurtjes distress.
Daarna de embossingpoeder weer weggestreken, wat is dit toch een gave techniek;)
Daarna met MementoLuxe en clear embossingpoeder de druppels (Katzelkraft) en bloem (Magenta) gestempeld en deze ontkleurd met dikke bleek, ook al zo'n gave techniek.
Als laatste nog witte en zwart spatjes gespat m.b.v. een witte en zwart acrylstift.




Maar nu ga ik eerst gezellig vanmiddag aan de freubel met de dt-dames van Leuke Stempels en natuurlijk gezellig kletsen met elkaar.
We hebben wat superleuks en creatiefs in gedachten, daarover later meer.

Fijne zondag verder !

Groetjes Aletta

9 opmerkingen:

  1. een geslaagde creaties, mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!!! Tja, daar kan ik alleen maar vol bewondering naar kijken. En je schrijft het op alsof het heel simpel is ;-) prachtig Aletta!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supergave cadeautjes en wat een mooie voorkant! gaaf hoor!
    Ja, Ineke en ik gaan ook weer naar het ASE, we zijn er op zondag. Komen elkaar vast weer tegen, gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jippie, ik heb er een! Heel mooi gemaakt Aletta, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn prachtig geworden!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige gifts en wat lief dat je voor iedereen zoiets moois maakte! Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.