zondag 21 mei 2017

3 juni 2017 - ZIG workshop in de herhaling bij Leuke Stempels in Nijverdal !


Na het succes van mijn 1e ZIG workshop welke ik eind februari jl. mocht geven bij Leuke Stempels komt deze workshop nog een keer in de herhaling en wel op 3 juni, op zaterdagmiddag van 13 tot ongeveer 15.30 uur.

Deze middag leer je een aantal mogelijkheden van de ZIG Clean Color Real Brush markers.
Zowel inkleuren als een paar andere leuke technieken komen aan bod deze middag.
Deze middag is inclusief koffie/thee en iets lekkers.

Er zijn nog maar 2 plekjes beschikbaar, gezellig als je ook komt Ziggen:)


Groetjes Aletta

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi en de Zigs staan op mijn verlanglijstje...nog even sparen. Prachtig je voorbeelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cornelie, je hoeft ze echt niet alle 80 te hebben hoor Cornelie, met een aantal basiskleuren kom je al een heel eind :)))

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.